Hejsan hejsan !

Så där ja, nu var jag inte ledig länge :) haha
Jobbar i kväll, i morgon och på torsdag!
Fredag har jag en del att göra utöver jobb, ska på nå jäkla möte och sen jobba på natten på frakken ;) haha så på dagen måste jag vara ledig och ta hand om erik! Tur att han inte är lika som jag på födelsedagar, men jag känner ändå mig hämsk! Som inte kan vara hemma och fira honom hela dagen! får ta igen det sen, jag måste gå på mötet tror jag ska ringa och prata med henne från hotellet. mötet handlat om helgjobben, vilket kan vara intressant om jag skulle vilja ha något jobb där antagligen! och det vill jag men jag känar sämre där än på nidarvoll, måste prata med dom om fasta helger med! jaja mycket blev de nu...

Ska ner på stan nu snart och handla mig en kofta. dom har jötte rea på carlings ! :)
Och i går drog erik med mig till city syd, ett jätte stort köpcenter. SKIT bra! För jag hittade ett par underbara skor, vi hade letat hela dan på stan men inte hittat nått, så åkte vi dit. Din Sko, 199kr, ni får väl kanske se en bild sen om jag kommer i håg;) haha
nu måste jag göra frukost och bege mig i väg :) Puss & Kram mina kära <3

   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances