Hej hej :)

Nu är jag hemma igen. har serverat och haft det trevligt, helt ärligt :)
Även om min dag började pissigt och blev ännu värre.. innan jag kom till jobbet då ordnade det upp sig och jag hade roligt!
Har serverat mat för första gången, inte bara dricka och vin..
Det gick jätte bra, man är ju en natrubegåvning ;) haha
Känner däremot att Frakken är ett skit ställe om jag inte kan komplitera dom få jävla timmarna jag har där med hotelljobb, vilket jag verkligen hoppas, men tror nog jag kommer behöva säga upp mig där.
Det löser sig ! Har lite mycket just nu, och tycker synd om Erik som verkar ge upp. nej det gör han inte men han måste satsa lite, kämpa och se till att han får nått bra jobb! Han kan det, de vet jag eftersom han är skit bra på sånt, men Posetivitet älskling, lösenordet ;)
Nu ska jag sova, stänga av mobilen och vara ledig i morgon, däremot tjata till mig dubbel pass i helgen ska jag göra i morogn för jag orkar inte bara jobba dagarna. jag vill ha pengar, i mängder !
Puss&godnatt <3

 

hem ljuva hem.. ;pSommar framförallt, länktar redan till nästa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances