Hej hej igen!

Så nu är jag hemma, hehe...
har vart på stan och kikat lite efter jobbet, hittat lite så grejjer till eriik.. Sen nu är mina pengar slut!
och jag kommer inte få någon lön i helgen. Den får vi först när vi fått skattekort, personnummer och bankkonto. . Så vi får väl se när man får lön.. känns lagomt jobbigt för tillfället.

nu så ska jag äta snart. Erik ska laga tonfisk sås.. :)
Sen ska vi väl kolla på någon film eller så. eller så ska jag lägga mig och läsa, vill nog vara lite ifred tror jag. är så trött just nu!
Men hadet så bra skriver mera sen! Pusspuss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances