Hej hej!

Jag ska ta och gebe mig i väg till affären nu snart, så jag kan ta med mig något att äta till jobbet,
vaknade kl 12 idag, fast jag la mig typ 12 i går ! :/ haha Skönt att sova :)
så nu har jag legat och kollat på Gossip oh käkat frukost !
Erik är och jobbar på Olofs pubben han.. Började kl 10, men han hade fått skjuss hem i natt i alla fall satt han hann sova en stund :)
ne nu ska jag dona och fixa mig lite :)

Puss och kram !


 Carros nya deadem ;)


Hoppas hemliga resan är rolig pappa ! pusspuss  =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances