Gossip Girl

Har börjat titta på den serien från början nu, jag och carro. Fyfan va bra den är!
riktigt mysigt att ligga och sträckkolla på :)
Lika så Greek, som Erik och jag börjat gjort men vi är "Flink" på de satt vi är snart färdigt med den tror jag minnsann ... ;)

Ja jag har väl inte så mycket annat att säga om jag ska vara ärlig. Erik skalar morötter för vi ska äta och doppa i vitlöksdip ;) MUMS!! haha
Och kolla på nå bra... greeeek. Det är bra har ni inte sett det ska ni göra det :) Man blir glad av det, en tjejserie ^^
jaja.. inte kunde jag lägga in bilderna från min mobil heller :/ Har typ allt hemma och inte instalerat skiten än. Piss..
Är lite less just nu vet inte varför, nog trött.
Så hadet så bra alla gull hjärtan, saknar er! Önskar att ja va hemma för i kväll och kunde ha hittat på nå roligt! :p
Men jaa. Ska ju i alla fall åka till Oslo typ den 20 okt, eftersom eriks syrra fyller 25 :) Och hälsa på Jenny och alla, gud va roligt! Ska prata med henne kanske i morogn igen och se om det finns plats för oss att sova ett parnätter hos dom, annars blir nog inge. men det löser sig *

PUSS&KRAM HEJDÅ <3

Postat av: Anonym

Vi fr höras mer imorgon var kul att prata. Men det är då man känner att man verkligen saknar dig vännen. Pusss <3

2008-10-05 ♥ 18:12:30
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances