Good morgon gott folk!

Nu har jag tagit mig upp från sängen..
Men jag vaknade kl nio och har legat och läst sen dess bara :)
Läser en riktigt bra bok faktigst, "Å andra sidan" av Marian Keyes. En bok att rekomendera, till och med erik läser dig imellenåt och tycker den är helt okej.
Fast det är väl kanske en tjejbok. =)

Nu har Mait och Roland åkt hem igen, men det var mysigt att dom var här :)
Och nu har vi blivit nyfriserade i håret med, Underbart! och jätte snyggt ^^

jaja, nu vet jag inte vad jag ska göra, . En kopp te, en rokningsning och Gossip? vi får la sii '

Pusspuss Kram kram, Sandra ska jag ringa idag! yes Inte glömma de. Pusspuss ^^


     

Postat av: Anonym

Haha perfekt snart så ;)

2008-10-20 ♥ 12:48:52
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances