God natt allihopa..

Jag ska nog sova nu.. men är inte riktigt säker. Är inte trött konstigt nog, har blivit en nattuggla. Inte likt mig men så är det. Är även grymt avundsjuk på krillan och hennes nya snygga blogg.... ! 
http://krillankraft.blogg.se/
Ska nog pyssla lite nu och lyssna på lite låg musik. sen sova :)
Jag länktar tills allt julpynt kommer, vet att affärer redan börjat men jag vill ha allt + SNÖ för fasen...
Även om jag kommer hinna tröttna på allt tills julafton kommer så vill jag ha det nu!
Puss och god natt, hoppas ni sover sött redan ^^



God natt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances