God morgon.. eller Hej! i alla fall.

jag är mycket trött.. Sen gick jag upp för tidigt eftersom jag har tiden att sitta här! ..
Jag är en sånn männsika som går upp ca 20 min innan jag ska gå, för då hinner jag allt jag verkligen behöva och inget annat. Jag är absolut INGEN morgonmänniska..
Men nu sitter jag är med en kopp te, och väntar.. Ganska skönt ändå att vakna till liv innan man går ;)
Jobbigt bara att det stormar ute med ösregn..
Svårt att bestämma vilken jacka jag ska ta.. jag har en regnjacka, men den är kall. fast vindtät.. Sen en ganska långa svart varm jacka. jätte varm och gosig.. men i bomullstyg.. Fast jag har ju paraply?
Ja ja, får se vad jag gör.!
Tror jag ska ha raggsokkorna på mig till jobbet i alla fall. Det är kallt!

Så där nu ska jag bege mig! Hoppas ni får en bra dag :)
Puss&Kram <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances