God Morgon!

Jag har insett att det är skönare å komma upp i tid och hinna ha lite tid för sig själv innan man ska till jobbet! :) Det är mysigt. Även om jag är väldigt trött så hade jag vart tröttare om jag gått upp i sista sekunden och sprungit till jobbet, vilket jag nästan jämt får göra ändå... :p haha
jag har ändrat mina vanor no enormt måste jag säga sens jag kom hit. lite konstigt är det när man tänker på de.
Men jag tror jag kommer bli desamma igen när jag flyttar hem , för det är ju hemma.. :p

jaja nu så ska jag se till att vara ute i god tid!
Puss Kram- Drick te, det ät jätte gott på morgonen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances