God morgon! :)

denna morgon har vart rätt ut sagt fördjävlig!
Dom har ringt från manpower minst tio gånger! och jag skämtar inte, sen från vikarietjänsten..
började kl sju, då ringer hon från jobber jag har. men jag hann inte svara så ringde dom carro direkt efterpå och hon jobbar nu, tur för jag kunde ändå inte eftersom jag ska till hotellet, sen så började manpower.. och det var ju inte med tio dagars jobb utan två dagars jobb och sen bara en jävla massa frågor! jag blev så jävla less på slutet när hon ringde flera gånger på raken hon kände sig nog ganska dum efter ett tag för hon fattade sig kort på slutet och jag blev bara mer förbannad! haha men men nu så ska jag göra mig klar och åka i väg och jobba ..
Så hade så bra mina när och kära så hörs vi och ses snart! :)
Puss&kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances