God morgen! :)

hoppas allt är bra med er!
Jag är ganska trött själv men inte lika som igår, de är bra :)
börjar jobba kl 15 i dag och de är skönt att vi dragit tillbaka kl en timme! :D hehe
Annars så är allt bra, Harry och Mary kommer hem idag från sin 14 dagars resa till holland och lite så :)
Hade fått ett medelande när jag vakanade i morse på mobilen, att dom skulle vara hemma då.
Tror det möjligen bara kommer vara jag som är vaken och hejjar på dom när dom kommer hem. Men jag kan med stor risk deckat en stund i soffan så jag klarar min arbetskväll. Får se.. ^^

Nu funderar jag på att ta telefonen i näven och göra mig en kopp te, skulle vara gott.. Icke sant?
haha..
Ihelgen har jag i alla fall fått ihop 100 kr i dricks! --- Piss garderob. Men ändå ganska skönt att jobba där.vi får se om det är värt de när lönespesen kommer!

Puss och kram <3

 
Hoppas vi ses snart jag saknar er ;) hahahhaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances