fri i mrogon !

Som dom säger, ingen fattar om jag frågar " är du ledig i helgen?" då tittar dom på mig konstigt och säger " hää?"
men i morogn är jag Ledig i alla fall efter att ha jobbar varje dag sen förra tisdan plus dubbelpass torsdag fredag lördag.. Men det har vart roligt ändå, skönt att inte behöva ligga hemma så jävla mycket !

just nu funderar jag på vad jag ska göra, lägga mig och läsa eller kolla på Heros ? vet inte, just nu vet jag bara att jag måste kissa så jävla mycket men jag okar inte !
Ska i alla fall fika med erik i mon på stan , och mysa lite vi jobbar om varann hela tiden satt hinner nästan inte ses känns de som. men det blir väl ändring på de så småning om. blir annat när vi ligger i thailand och glassar dagarna iända ;) haha GUD va underbart skönt.

Mari,  Vi kommer flytta hem i slutet av februari, men då har vi planerat att åka till thailand ju satt vi kommer väl hem och blir hemma i slutet av april, Maj nångång! ^^ Har du blogg ? Att du lyckts missa att jag är här då, lite roligt faktigst men en del saker passerar en . Mycket som mamma och alla bara gömmer säga så får man inte veta ett skit om vad som händer runt om alla hemma !
jaja

Puss och kram hade braa ^^








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances