chockladmonster !

Guds gåva till mig!
Jag och erik hade riktigt mysigt i går, jag var på dåligt humör, lätt irriterad och jätte trött bara, men då så kom han och hämtade mig när jag stod och vek tvätten, tog med mig in i vardagsrummet där han hade tänt en massa ljus och ordnat med morötter och dip, massa mys pys! Carro gick i väg runt halv tio för att jobba på frakken, medans jag och erik tittade på Greek och åt sjockopålägg med sked! SVin gott är det, presis som nutella fast den kostar 6 kr :D yeey , haha
Ne så vi började spela spel på facebook nördar som vi kan bli, :p Sen fick vi för oss att vi skulle måla på varann, för jag sölig som jag är hade redan blivit kladdig.. Så det gjorde vi ! haha Fula kosrt blev de som jag visar för er ;)
Men roligt hade vi, sen somnade jag som en stock, snarkade nästan medans jag var vaken! Blev lite jobbigt för kroppen att jobba dag tror jag, när jag är van att vara vaken länge och sova länge just nu pga att man jobbar natt och kväll mest, länge sen jag jobbade dag.

Det var jobbigt att ta sig i väg till jobbet med vill jag lova i morse, det blåste och regnade som fan! och jag behövde gå skit fort för att hinna, åkte inte buss eftersom bussarna börjar gå runt nio på söndagsmornar.. men jag hittade bra och kom fram i tid, det var skönt. Trivdes mycket bättre på det här stället jag va på i dag än de i går! Där var dom så tråkiga och osociala.. I dag hade jag riktigt trevligt :) En tjej som kom från luleå jobbade där, hon hade bott i Norge 6 år nu och skulle inte flytta hem igen.
Jaja, men jag överväger fortfarande Manpower.. det finns så många för och Nackadelar!! många nackdelar, dååliga.. men ändå många bra! jaja  :p

Bilderna!

 


Så där gott folk :)  Haha
Nu ska jag roa mig med annat, Puss&Kram

Postat av: Malin

Hej gumman. Tänker på dig ibland jag också. Hoppas du har det bra där borta. Ta hand om dig (L)

2008-10-05 ♥ 20:37:44
Blogg: http://maal1n.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances