Stan!

I dag va vi upp i tid hörrni, för nu så ska vi ta bussen ner på stan jag och Erik :)
Gå till skatte verket... och banken.... sen fika :) hihi
Bilder från min kamera har jag inte lagt in på länge nu satt det kommer väl i morgon kanske ;)
Puss & Kram!

 ^^


Postat av: Victoria

Hej gumman :) Hur är det? Hur har du det där borta? Saknar dig jätte mycket! Måste parta när du kommer hem! Love :)

2008-11-11 ♥ 22:27:20
Blogg: http://victoriabostrom.blogg.se/
Postat av: Victoria

Skönt att höra stumpan:)Jo det är bara bra med mig :) Vi ska vara där i 2 veckor:) Hade velat stanna längre men danne kunde inte ta ut mer semester :) Men vi hinner nog med en hel del endå :) Japps du måste ringa direkt när du kommer hem så vi kan träffas mycket :) PUSSAR

2008-11-11 ♥ 22:50:01
Blogg: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances