Pengar är underbart

hejhej!
Nu har jag kommit hem från jobbet,
serverat på Comfort ikväll. Jätte mysigt! :)
jag börjar blir dutti på de där nu - ^^
I morgon jobbar jag dag, sen ska jag och erik ha myskväll För sen hinner vi nästan inte ses innan jag och Carro åker till Oslo i helgen och Partar rövarna av oss :D hihi
ska blir grymt kul, och jävligt skönt att göra något annat en stund just nu :)



Alldeles utanför tågstationen där vi var här om dan, och köpte vårå efterlänktade biljetter ;p haha

  

Jag och Carolina Larsson har våra turer,
och då är kameran alltid i högsta hugg! ^^




Finns många fina platser här som man bara kan sitta
och drömma sig bort på.. :) Mysigt



Jag och min sötnos var på stan i måndags med och kollade upp lite olika saker,
sen slutade vi på vårt mysfik. hehe
Fått en jätte härlig bok av Eriks mamma med som vi kan sitta och fylla i o svara på en massvis olika frågor i med när vi fikar, har inte gjort det än dock men det får bli nästa gång ! :) Tackar så mycket =)


lalala, muntergöken! haha nej då, erik som säger åt mig att "titta ut genom fönstret... ! )

   


visst är det fint ? :)
alldeles utanför huset vi bor
Himmlen blir så fint till och från när solen går ner upp och allt.
Är nog så att man ser det med här för det är så upp och ner överallt med kullar och backar m.m.
jobbigt var det i början, jag hade träningsvärk som en KO i flera dagar!..
Men nu så går det bra ^^



Så!
Avslutar med en ego bild på mig med tanborsten i munnen, för nu är det läggdags för min del ! ;D
Hoppas ni har det bra, snart kommer mamma och hela companiet hit med, utom elin då.. Jätte synd. Men det ska blir riktigt roligt att få träffa dom allihopa :D

Puss & Kram min juppluffsan ;) Hadee



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances