Nu så!

har jag tagit mig lite i kragen och lagt ut lite olika bilder på face :)
Från förra helgen och helgen där före, alltså Olso och när mamma och familjen var här :)
Ni har väl säkert redan sett dom eftersom Carolina lagt ut dom.. haha Men men , nu så har jag med gjort de ;)

Nu så ska jag lagga mig i sänge och njuta av att vara ledig! :D Läsa min bok och dricka en kopp te..
allt efter att jag ätit upp mitt smågodis.. ;p
Men har inte lika stor koll på priserna längre kan jag tala om. Vistt att vi lever billigt, det gör vi! Men godis och nötter, massa onödigt egentligen inhandlas nästan dagligen!
vilket de inte gjordes i början det var bara om vi skulle ha en mys pys kväll och ville ha nått extra kunde ci köpa nå litet.. men inte nu mer! haha . Det är ingen tvingad diet längre om jag säger så. men man thänar ju bättre så då anser man att man får unna sig, vilket man får! :) Lite lycka i vardagen måste man få när man jobbar hela tiden ;p Sen om man blir fet på kuppen så får det göra de samma.. ! haha

 
 
 
 
 

Jag saknar saknar saknar er så OTROLIGT mycket vissa gånger så ni anar inte.. <3
Konstigt.. ;)
Men jag hoppas alla har bokat veckan från den 4 Januari och fram tills 11... För då kommer jag vara hemma! :)
den enda som jag vet att jag inte får träffa på typ ett år till, är Emeli,. Jäkligt trökigt, det blir så långt mellan gångerna vi ses nu mera att man bli rädd! Älskar dig i vart fall och alla er andra med !! :) Puss och Kram länktar tills jag kommer hem och få träffa er alla! :D
Och se eran nya lya Krills ;) det blir PARTY för oss då vill jag lova dig ;) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances