Nötter och mörk chocklad

Nu har jag kommit hem från arbetet,
Erik ligger i sängen och sover, han har haft lite halva migränanfall dom två senaste dagarna han vaknat, allt har bara snurrat och han har nästan inte tagit sig upp. men det har gått över ganska fort ändå jämfört med hur det kan bli.. Så nu sover han och ajg har inte riktigt hunnit fatta hur det är med honom, för jag pratade med han på telefonen för ett par timmar sen och då var han bara yr och låg i sängen.. men men han får sova nu och så hoppas jag att han mår bra när han vaknar, hjärtat mitt.

Annars så har jag haft en skön dag på jobbet.
Dom jag arbetar med är så söta! :)
Ger en beröm och grejjer, det uppskattar jag jätte mycket!
Även om det bara handlar om små saker så så blir jag glad :)

Har vart och köpt nötter och chocklad för jag och erik ska mysa ner oss i soffan och kolla på idol och lite annat :)



Puss & Kram Hade bra !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances