Julbord!

Yes nu ska jag snart bege mig in til den stora staden... ;p
Jag och Carolina ska servera julbord ikväll.
eller det är väl julbufé hoppas jag så det blir bara drickebeställningar och plockning mest.
Hoppas det inte blir så jätte många.. Tycker fortfarande det är lite nervöst med allt som har servering och betalning med i bilden, tar nog ett bra tag för mig att bli bekväm med det .. :p haha
Sen är det nog att vi jobbar på agustin ikväll är inte lika beväm där som på Park.. Mycket stressigare miljö som sagt. Men det går säkert bra!
Jag har julkulor i öronen i dag ;)
jag o Carro inhandlade oss det igår för att ha på julafton när vi jobbar på boendet, så kom vi på att vi kunde ju ha dom i kväll med, eftersom det är julbord i all ära :)
roligt!

 hihi, Mysigt :D

Hade bra!

Postat av: Elin frances

fiin du är Johanna!

2008-12-01 ♥ 21:41:44
Postat av: Elin frances

fiin du är Johanna!

2008-12-01 ♥ 21:42:07
Postat av: Elin frances

fiin du är Johanna!

2008-12-01 ♥ 21:44:12
Postat av: Elin frances

fiin du är Johanna!

2008-12-01 ♥ 21:44:42
Postat av: Elin frances

haha jaha, jag fatta inte att det kom fram när jag klickade på dom där dryga orden ;P :D<3

2008-12-01 ♥ 21:45:55
Postat av: Elin frances

men jaha, ojoj, inget funka här hah :)

2008-12-01 ♥ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances