Jag orkar inte!

Vill inte jobba i natt !
Frakken, jävla skit ställe!.. ta hand om andras jävla jackor. !
jag är less idag.. hehe. Eller idag har jag haft en underbar dag :)
vart med mamma o Alva och alla , Mysigt :)
men nu är jag hemma innán jag ska jobba .. och insett att jag jobbat hela veckan, dubbelpass och varje dag annars. och nu jobbar jag hela nästa vecka med dubbelpass på onsdan. Så jag och Carro har bestämt att nästa måndag, den 1 december, ska vi vara lediga. Efter att ha jobbat två veckor utan en ledig dag, om inte längre vill inte se tillbaka mer i kalendern just nu för det gör mig bara tröttare..
Jag kände i går att jag var sliten. Och i dag så har det vart super! jätte härligt, traskat omkring i slasken och ätit o fikat hela dan :p sen när jag kom hem nu så ville jag bara dö i sägen men kunde ju inte det då eftersom bussen går om en 40 minuter.. igen. satte mig därför och  kollade i almenackan. Nopes. I don´t wontn tö dö, men just nu vill jag det! Men min bok i min myysiga säng, gud va underbart de skulle vara.. mmm... :)

ne nu ska jag rycka upp mig och byta om. Hoppas vi får skjuss hem av Selva i natt i vart fall. sen jobbar vi alla tre. det känns skönt :)

Har inte lagt in några bilder från idag eller igår, och det kommer nog ta ett par dagar om inte carro gör det förstås :)
och hon är ju ledig i morgon så ni kanske får se lite av helgen då :)
vi har i alla fall haft det super mysigt hittills ;p



Hoppas ni har en mysig lördagskväll! =)

Jag saknar alla där hemma,
jag vill just nu bara hem.
ta det lungt och umgås med alla som jag älskar
Skulle vara underbart.. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances