Inte kul

Helvetes kväll.
Jag njöt inte en enda sekund! Vill inte jobba mer där
Fyfan.. Stressar upp en helt i onödan så man mår piss
Ingen bra kväll för mig.
Nu ska jag dricka upp mitt te och lägga mig med ångest i sängen och försöka sova.
flr jag ska upp kl halv sju i morgon och bege mig till jobbet igen. Skönt att få jobba på nidarvoll, där stormtrivs jag :)
Ska hålla mig till jobben jag tycker om nu hädanefter, ska jag ändå jobba så mycket som jag gör kan jag fan inte må så här dåligt som jag gjort ikväll undertiden jag jobbar. Aldrig i livet, så tack och hej med dig säger jag bara.. haha :p

jaja Hoppas ni andra haft en mysig lördags kväll :) de förtjänar ni ^^

Puss och kram !


Erik åker hem till sverige i morgon mitti
så han kommer inte ens hem inatt.. :/
Tråkigt, vi hinner inte se varann mycket just nu
och det tar på mig. därför jag är extra kännslig just nu
Men jag hoppas han får det mysigt hemma! :)
jag får ju åka hem om ca en månad i allafall...
Puss <3 <3 <3

Postat av: Tessen

stumpan då! Jobbigt att vara ifrån varandra sådär långe!

2008-11-30 ♥ 23:26:44
Blogg: http://tessenscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances