Heroes!

Nu ska jag och Erik titta på Heroes och cosa upp oss i soffan, och ha det lite nydligt ;) haha
jobbar inte förns i mrogon eftermiddag, och erik är ledig inatt! Härligt härligt
Idag har det vart hur halt som helst ute, ren is på alla gator, men jätte fint väder däremot! sol och inte allt för kallt, precis lagom.
min dag har vart bra, lite trött runt sju tiden nu på Nodar men det gick bra, jobbar med så härliga människor så det är jätte roligt :)



Så här fint dukade jag i dag till lunchen,
alldeles själv! Bara ytterst lite hjälp av kocken.
riktigt nöjd ;) hihi



Här bakom ser man nästan Trondheims kyrkan, kommer inte ihåg vad den heter men ska kolla upp det!
det är riktigt fin och jag ska ta ett ordentligt kort sen någon gång, den är skit snygg i mörkret för då är det lampor runt om som lyser upp den! ska se till att ta kort någon gång så får ni se!





Så nu ska jag ägna all min tid åt denna filus, min sötnos ^^

hoppas ni har det bra! Puss & Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances