Godemorgon

Nu ska jag bege mig på jobb, carro med
vi jobbar ihop nästan hela veckan tror jag :)
mysigt de !
Så i dag jobbar jag till halv fyra, sen blire träning och efter det så mter vi upp erik på affären och ska handla mat till en fiskgryta och lite annat, sedan efter allt detta ska jag bosätta mig i soffan och kolla på heroes hela kvällen/natten
för i morogn är jag ledig och då ska jag och erik göra något mysigt ihop, han säger inte vad men vi får se ;) hihi <3

pusspuss höres sen!


Postat av: Victoria

Det är ju danne :) Såklart ;) PUSS

2008-11-04 ♥ 14:18:14
Blogg: http://victoriabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances