God natt!

Nu ska jag sova,
jag och Carro har haft en myskväll ihop.
Hon hade det jobbigt i går, och svimmade av på jobbet inatt..
efter att ha sovit två timmar och gjort en dag på 20 timmar, på tre olika ställen utan någon direkt mat så blev det lite för mycket, vilket man förstår gott och väl. så hon fick åka in med ambulans till sjukhuset och sen var hon där till ca kl 6 i morse då hon kom hem och jag fick ta hand om henne, därför jag stannade hemma idag så hon inte skulle bli själv och kanske svimma igen.. läskigt sånnt där!
men nu har jag tagit god hand om henne och hon är på benen igen ;) hihi
Men nu så blir det mera mat och mer sova , + inga 20 timmars pass!!

men hoppas ni andra mår bra :)
Erik kommer hem på onsdags kvällen så han blir inte borta länge .. :p hehe
men vi ses inte mycket än då, jobbar om varandra hela tiden så det är jobbigt i vart fall..
men skönt att få ha honom här.. <3

Puss och kram hade bra! =)





Vi dukade fint igår i alla fall och försökte göra det bästa av situationen..
Var inte det enklaste men det fanns stunder.
<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances