Go natt igen då..

Haha, sitter här och läser bloggar tills ögonen nästan slås ihop!
Är sjukt trött men orkar inte gå coh lägga mig!
jaja, Har vart på stan och shoppat loss idag.. :p Inget jätte bra men jag är glad iallafall! :D
Köpt ett par skitsnygga skor! fyndat på carlings rean och köpt tights .. Sen lite annat som jag inte orkar räkna upp men som behövdes ;p
Så jag är glad och lycklig, och i morgon far vi! 09:50 går tåget  och det sjuka är att jag och carro köpte biljetter åt oss innan Vero, ( eftersom hon hade beslutsångets och kom på att hon minnsann skulle med i sista sekunden! haha) och så köpte hon sin här om dagen, och så kollade vi platserna idag när vi pratade i telefonen så har hon fått platsen bredvid oss!! Helt galet ! :p Men skit roligt och sköönt, satt vi slipper sitta i café vagnen eller byta och dona .. :p
Så jag är grymt peppad och laddad inför helgen :)



Min älskling har däremot inte mått nå bra idag.
Vet inte vad det är för fel riktigt,
han känner sig yr och som att han ska svimma hela tiden.
jag vet inte alls vad jag kan göra för att han ska må bättre,
han bega sig iväg till jobbet ändå nu på kvällen fastän han sjukskrev sig från adecko på morgonen / dagen idag.
Sen har han bara myst ner sig i soffan och kanske inte känt av riktigt
men en timme innan trodde jag han skulle ramla ihop. Så han la sig och sov och sen åkte han
fast han borde vart hemma. Men det är som de är.
Hoppas han mår bättre i morgon, jag vill ju ta hand om mina nära och kära när dom är sjuk så jag vill inte att han ska ligga hemma hela helgen ensam och vara sjuk, stackarn.. <3

 <3

Jaja,
jag har packat färdigt min väska i vilket fall
ska bara ställa klockan så jag kommer upp i morgon och dona med de sista :)

Sen har jag och Carro vart och tränat hurtiga som vi är ;)
Det är skönt och man får en helt annan energi och blir mycket piggare i kroppen när man tränar.
Inte just efteråt men det visar sig vart eftersom, och det är riktigt skönt!
Behövs när man bara jobbar och sliter ;)

Ne nu ska jag säga god natt! Måste sova, annars är det lika bra för min del att vara uppe hela natten för jag kommer inte upp ur sägen om jag inte får sova mina timmar, ( helst 12- 13....) hihi
Puss och kram Hade bra :)



Jag vill ha mer jul!!! länktar så tills julkalendern börjar ! :p haha är lite barnslig än så där jag.
Hoppas dom har någon bra här i Norge! roligt vettni :)
PUSS :)

Postat av: Tessen

Hej stumpan! gud va glad jag blev när jag hittade din blogg. Kul:)

Hur har du det i Norge? och vad jobbar du med?

Och framförallt hur mår du?:) KRAM!

2008-11-17 ♥ 22:07:02
Blogg: http://tessenscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances