Gäsp..

.. haha Gud jag kan sova ska jag tala om!
Nu så ska jag ta och göra mig klar, dricka en kopp te och äta nå frukost/lunch aktigt,
sen väcka erik innan jag beger mig iväg för att se om han vill åka ner på stan med mig. ( vilket jag inte tror idag men kan ju alltid fråga ) :p

Har en hel del att göra ska jag tala om!
Mycket som står på listan min idag , men det är roligt ibland de med ! :D








Juste Här är kyrkan igen, den är skit snygg på natten!
men jag ägen ingen systemkamera tråkigt någ,
så ni får nöja er med denna bild.

  hihi.. ;)

Vi höres senare, ska jag tala om vad jag inhandlat mig under dagen !
Puss & Kram! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances