Galet rolig helg i oslo!

Nu är jag hemma igen och varvat ner med å jobba... :p
haha, Ville inte gå till jobbet i dag på eftermiddan men det gick bra ändå :)
Komma tillbaka till verkligenheten igen efter en dröm helg i Olso! ojojoj...
Vi har haft en så otroligt rolig helg så jag kan inte sätta ord på den
bara visa bilderna ;)



Vi åkte tåg dit, som ni vet om ni är trogna läsare ;)
Åkte genom viterland! så fint så fint ^^


Dom hade en så fin innegård jenny och companiet.
dom bodde litet för att vara fem tjejer men riktigt mysigt! :D


jag och Jenny var ut coh käkade på fredagskvällen,
och myste ordentligt :)


Sen mötte jag upp Carro och vi gick ut o dansade ;)


På lördan gick vi upp i skaplig tid och begav oss ut och att shoppa och käka :)




Vi höll igång hela dagen och hade jätte mysigt!
Finns otroligt mycket bilder men jag ocrkar inte.. :p


på lörda kvällen var det party igen! så jäkla roligt ! :D




Jag lovar att jag ska lägga ut mer bilder sen någon gång,
här, facebook eller bilddagboken
men än så länge kan jag bara hänvisa till Carros blogg som är mycket mer utförlig över allt som hänt! haha
http://annamariacarolina.blogg.se/
Hade bra så länge Puss och kram!

Postat av: Tessen

fin du är unge! jag jobbar på hm fortfarande, har vikariat fram till nyår. Sedan får jag se vad som händer. Söker jobb för fullt, har sökt på hotel jag med. Kul at kunna se vad du gör därborta. jag och vickan satt och kikade på våra studentfoton föra veckan, man vill bara tillbaka. det är nästan så man grinar när man tittar på dom. hur länge har du tänkt varit kvar i norge då? kram!

2008-11-18 ♥ 00:01:57
Blogg: http://tessenscorner.blogg.se/
Postat av: Desirée

Heej gumman! :D Hur är det , blä känns så konstigt att vi inte har pratat på så länge, saknar dig jätte mycket! Vilken partypingla du har blivit då ;D Pussiss <3

2008-11-20 ♥ 10:40:33
Blogg: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances