Boka tåg och köpa hörlurar

+ fika med Vero och banken står på dagens lista :)
vi ska åka iväg till Lade nu snart och köpa oss ett par hörlurar!
Sen in till stan och boka tåg biljetter för resan till Oslo nästa Fredag :D
ska blir grymt roligt ska jag tala om :)

Vi ska ta med kamrerna ut i dag med bara för det är så jävla fint väder ! :)
och vi vill ha mysbilder ^^
Erik ligger och sover än, men han vaknar väl snart hoppas jag satt han kan komma och möta upp mig inne i stan och gå på banken med mig , om han fårr in lönen sin men det tror jag nog..
På mitt konto har det börja komma in lite pengar nu i alla fall, men dom har ju konstiga datum hit och dit man får lön satt de sätts in lite då och då.. haha ! Men det är riktigt skönt ;D



Jag älskar min nya kofta, den är så jävla mysig! :p
Tror jag ska ha den idag med. :) Mys mys!



puss då hörs sen!! :D

Postat av: Anonym

Saknar dig , haha känns som det var länge sen vi prata nu . <3

2008-11-07 ♥ 12:26:42
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances