tjotjo hallå

Just nu sitter jag och snorar i en fotölj och har ganska tråkigt :p
Erik har somnat för ovanlighetens skull, brukar vara jag som somnar tidigt :p
Har kikat på film och myst hela kvällen. Härligt eftersom jag är sjuk, men nu har jag blivit rastlös.
Så jag har diskat och städat.. haha  Men det är ju bara bra igentligen

Imorgon så ska jag köpa vin och umgås med Emeli, ska väl på nån fest ;p hon menade på att det var några stycken i morgon, så det ser jag fram emot :D
Sandra var sugen med så du kan väl hanga på du med ? ;)

För den delen, nån som sett "Morgonsoffan" på kanal 1 ? haha det är just nu och det är ganska roligt faktigst! :p
Ne fy fan ska väl hitta på något annat att göra nu :)
Tja tja ! ;p

image114

Postat av: Anonym

ja vi hörs imorgon ;)

2008-05-17 ♥ 00:41:51
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances