tjoo :D

Nu ska jag äta maat , jag får hamburgare och pmmes :) mmh, skit gott jag är jätte hungrig :D

I går var jag med sandra i Uppsala och handlade studentkläder, sköt att ha det ur världen, och nöjd blev jag med efter alla om och men :p
Sandra hade tur som hittade sin klänning ganska direkt! Och den var hur fin som hellst :)
I tordags var jag och erik på nationalteatern, det var riktigt bra! tog det lungt, drack bara lite mer än 1 öl :) Känndes riktigt skönt när jag sen vaknade av kl tio i sju på fredags morgonen ;p

Sen har jag fått sommarjobb nu med, fast bara en månad! Men hon sa att hon ville ha min som timmis innan så jag tror det blir bra i alla fall :)

och i onsdags på sista april hade vi det riktigt trevligt :D
Var hos Anniz på inflyttningsfest :) bara massa tjejer, sen drog vi in på krogen fast då splittades vi lite , jag och dessi gick på slick de andra på Olles. Men jag hade skit kul hos anniz i alla fall ;)

jo jo så är det :)
I dag har jag och ska leka med Alva :p hon är ju så glad när man kommer och leker med henne, uppskattar allt ;D haha Kanske inte allt men de mesta och de är roligt att vara med na ;p



hihi, från sista april och Sandra, jag i uppsala haha ;D


Postat av: anna

haha riktigt trevligt hade vi :) tack för en underbart trevlig kväll hjärtat :)

2008-05-04 ♥ 02:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances