stukad fot. :/

Tjabba tjena hallå. ;p

jag sitter hemma och käkar godis och tycker synd om mig själv.

Vi var ut på Karma i går, riktigt trevligt :)
Men precis innan vi skulle gå så klev jag snett på foten. Ordentligt! fyfan va ont jag har.
Krillan fick typ bära omkring på i sandviken när vi skulle leta taxi hem. tog oss en jäävla tid.
Kom hem typ halv fyra.. Och när jag vaknade i morse kunde jag inte gå. tog mig fem minuter att ta mig till köket hämta vatten och sen tillbaka till soffan :/
Nu har jag fått linda foten och lånat Krillans kryckor, men herre min gud va jobbigt det är att gå med kryckor !!
Jag har aldrig brytit eller stukat nått alls, och så skulle jag till affärn för ett tag sen och möta Elin, oh handla godis. 20 meter, sen var jag nästan på väg att vända!! HAHA inte fan har väl jag nå jävla arm muskler eller, herre jisses..

Sen är jag helt ensam och övergiven nu ochså.. Erik är i stockholm och jobbar.. :(  Sandra borta i furevik ., desire vet jag inte , hos andreas ? ;p och alla andra festar jU! jag orkar inte de..
och min mobil glömde jag hos krillan så jag får inte tag på någon kan inte prata med nån. MITT LIV SUGER
:p haha just nu i alla fall !!

ne nu ska jag dö i soffan med min chockladkaka ;P hörs HEJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances