Plugg..

Fyfan jag MÅSTE plugga,
men gud vad jag inte känner för det.
Det känner jag Aldrig för,
så därför har jag självklart dragit ihop en jävla massa rester nu.
Och jag orkar inte men måste..

Igår blev det lungt, jag och Emeli åkte runt halva Forsbacka och hälsade på folk.
Det var ganska trevligt :) just nu försöker jag få tag på sandra, hon skulle plugga med idag så jag söker lite moraliskt stöd från hennes sida ;p Får se om hon hör av sig snart.

Ne nu ska jag ta tag i mitt liv och göra lite läxor!  ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances