Morsdag :)

I dag har jag vart ut med mamma till mormor och morfar.
ätit god mat och lekt med lillesyrran i solen :)
Det är mycket bättre med foten nu och jag behöver inte hoppa på nå jävla kryckor mer :p
men den gör fortfarande ont.
Just nu hade jag tänkt skriva ett arbete som jag redan gjort handskrivet i mitt block, men självklart har jag tappat bort blocket!! :S
så just nu är livet lite surt..

Sen vill jag helst vara ute men osrkar inte ligga själv ute i parken och lyssna på massa skrikande ungar.. :p hehe

  och snart kommer Erik hem! wiiie   <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances