Halloj!

Jag ska om en timme iväg till skolan och komplitera lite så jag får G i de fllesta ämnena hoppas jag ! :)
Just nu är jag skit hungrig, och ska väl äta frukost snart tänkte jag.
I går insåg jag hur jävla hundrädd jag är!
Helt jävla ofattbart, André har kommit hit och han är hundvakt, Erik sa "ja men det är en valp, bara 10 månader" och jag som kan noll om hundar såg en liten hund framför mig och tänkte att ja va fan det går kanske..
har inte vart så hundrädd för så jag fattar inte varför jag är det nu.!
Iallafall, jag sov hos Jenny i förgår natt och Erik o dom va ut och festade.
morgonen efter skjussar Jenny hem mig för jag glömt idrottskläderna, nr jag är på väg in Skriker André en bit bort (tur) "Vågar du gå in dit nu då?" ´då var ju hunden där, självklart.
Alltså den var jätte söt och valpig, men STOR!  och skulle komma och slicka på en och hoppa upp. och i den är lilla sketna lägenheten är det fan omöjligt att vara men en sånn stor hund om man är lite hundrädd. Fyfan så nu får dom inte komma hit.. känner mig lite elak och jag kan ju lika gärna bo hos mamma några dar, för han är ju sällan här och hälsar på, satt erik får changs att umgås lite med han men erik menar på att det inte behövs.
Han är så söt.. <3

i helgen jobbar jag fredag och lördag, sen är det studentkryssning på söndag!!
Taggad som fan :D
Men nu måste jag käka! haha



Mina bejbs ;)  


Postat av: desirée

ohoo sexy ! ;D kommer strax och är ditt moraliskastöd fast jag mår apa !

2008-05-08 ♥ 14:01:14
Blogg: http://desireej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances