; )

Erik har precis värmt mat åt mig ;p
hans mammas chiliconcarne, som han fått en matlåda av ;) haha
Jätte gott, så nu är jag skit mätt!
har just kommit hem från valbo vart där en snabbis med Sandra, och i kväll blir det fest :D
Ska inte ut för det har jag inte råd med, men förtära alkohol det kan jag göra ändå ;p
Emeli är på väg hem från Örebro så jag ska ta bussen hem till henne om ett par timmar så får jag se vad som händer senare :) löser sig alltid
ne nu ska jag äta lite chocklad som jag köpte till erik för han skulle blir lite glad ;D hihi

hade gött ;)


Fan jag vill ha fint väder igen !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances