blä.

hejsan hejsan.
Jag har blivit förkyld, skit trökigt!
Plus att jag är hemskt uttråkad och har försökt fått tag på Emeli i ett antal timmar nu, men kan inte ringa hem till henne eftersom jag inte har pengar på mobilen, vill umgås med henne ikväll.. Men annars bara göra något! Men skit svårt kan det vara ibland när man bara kan skicka sms till conviq. Så nu vet jag inte alls vad jag ska göra.
Får väl sitta hemma och tröka som en idiot. Kul : /

Är väldigt negativ, jag vet. men jag har mina dagar Speciellt Idag!
Tja tja.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances