Tappat rösten...

Sen i går har det vart piss!
Var ut i onsdags, hade det ganska kul. Men i går när jag vaknade mådde jag ganska piss
sen så blev jag hes på dan nån gång, efter ett tag fram emot kvällen blev det ännu sämre..
erik är borta och jobbar och jag saknar honom som fan.!
Sen kom elin på kvällen och vi titade på film, men pratade inte så mycket eftersom jag var ganska hes..
sen i morse när jag vaknade så kan jag inte ens prata !
En tant från jobbet ringde och skulle antagligen fråga om jag kunde jobba idag, men när jag svarade så insåg jag att det knappt gick att få fram ett ända jävla ljud !!
Hon sa snabbt : men oj är du sjuk ! då hörs vi en annan dag johanna..... hej då...
haha stackarn och efter det har jag skrivit lappar när jag vill något.
Och ska jag vara helt ärlig så hade jag ingen aning om hur mycket jag tycker om att prata jag verkar prata hela tiden! Märkte det skit bra nu när jag inte kunde!
Och jag vet inte ens varför jag blivit hes, jag är inte så förkyld satt det är därför och kommer inte i håg att jag skrek så pass mycket i onsdags så jag förtjänar att tappa rösten helt . ? Sjuk dåligt får det en att må i alla fall.
Och toppen över i´t är att min mobil slutat skicka i väg sms! Jag får sms och samtal, men svara på samtal kan jag inte, och nu kan jag inte ens skriva tillbaka ! Och erik är borta så jag kan inte prata alls med honom nu.
BAJS SKIT säger jag bara .
Men ni andra kan bege er ut och se till att ha riktigt roligt så tänker jag ligga inne , äta i mänder och slappa. För nu har jag vart på affärn och handlat ;p
Nu ska jag käka korv och pommes med min älskade lilla syster som ställt upp och tolkat mig lite halft hela dagen;p :) Det ända jag saknar just nu är Erik skulle han vara här skiter jag i att jag inte kan prata eller skicka sms. men det är han inte så jag får leva utan honom i kväll..
Men jag överleever ! Hej hej hadet så bra
Puss och Kram :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances