Naajs ;)

Fy fan vilken skön dag! 
Vädret är ju helt underbart, och bara det gör att jag blir lycklig, sen har jag även börjat lyssna på Governor Andys nya skiva och den vill jag lova att man blir glad av ! :D
Sen  fick jag i morse när jag var på väg ut till praktiken av min lilla gummsa, att vi kanske skulle kunna få sommarjobb på Lanzarote om vi var sugna, och det lät ju inte helt fel ! ;p

Så min dag började så här: Upp ur sägen ganska pigg för det fina vädret, klädde mig och sätte i musiken i öronen, ut genom dörren ganska glad, fick smset och nästan skuttade till praktiken.
Det förgyllde min dag lite :) hihi   

nu väntar jag på min älskling, ska laga mat åt honom, sen ska han och jobba och jag ska hem till min mamma :)
Plugga lite och leka med mina små syskon ;)



                               
                                 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances