Kan inte sova..

Har skit ont i halsen nu, och kan inte sova.
Jag brukar i vanliga fall slockna som en sten vid elva, inte vanligtvis helger, men nu kan jag inte prata jag är helt själv och har bara suttit och kollat på film, men kan ändå inte somna.
Jag brukar inte kunna sitta sent på kvällen och titta på film ens för då somnar jag.
Men inte i kväll när jag faktigst skulle velat somna kl 9 och vakna runt 11 i morgon mitt..
Det skulle varit perfekt!
Erik skulle hjälpa mig med en film på datan så han ringde för att förklara, och herre gud hur jag lät när jag försökte prata med honom !
Det är inte ens riktiga ljud! Och när jag viskade hörde han mig nästan inte och jag fick skit ont i halsen.
Jag hoppas för min skull att det här går över snart för det är inte kul.

haha lite bilder från webbcameran som vi suttit och lekt lite med :P







                       image22











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances