Jag och Elin ^^

                        image13


Nu har jag och elin vart ute i solen ett tag men det blev lite kallt så nu är vi inne igen :)
Vet däremot inte vad vi ska hitta på nu, eller i kväll. funderar på att åka hem till mamma men får see.. :p
erik kommer i alla fall om ett par timmar så får jag ta det därefrån ;)
I morgon ska jag och Elin åka hem till farfar för han har fyllt år, då blir vi bjudna på fika ! :D hihi
Alltid lika gott hos farmor och farfar ^^




                            image14



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances