God morgon ! :)

nu har jag vart vaken sen kl nio ungefär. Förstår inte att det är så svårt att sova på mornarna :p
I går var jag med Malin :) riktigt trevligt att få träffa henne och prata lite var så jäka länge sen !
I dag ska jag antagligen åka och träffa henne ett tag i gen :p

jag fattar däremot inte hur man gör om utseendet på bloggen ! det var ju desirée som gjorde den här lite fort åt mig men nu vet jag inte hur jag fixar det själv .. :p hehe men men .

min älskling har åkt till stockholm nu för att jobba, han kommer hem på söndag. lite tråkigt att vara själv men jag får klara mig. :p

I kväll blir det fest i alla fall ;D Ska hem till Maria och Johan :) Får se om vi ska gå ut på kompass det nya som öppnat nere på heartbreak :p Var där förra gången, dom har det ju en gång varje onsdag i månaden, och det var ganska bra i alla fall, om man gillar tranc och dance musik, vilket jag gör till en viss del.
Jag blev däremot lite för full förra gången satt ska väl kanske försöka hålla mig i skinnet om vi går ut i kväll så kanske jag kommer ihåg ordentligt hur det är ;) 
Så passa på att gå ut på Club kompass i kväll vet inte vilka Dj´s som kommer i kväll men det där brukar dom fixa bra ! Och det är ju för fan lov så det är lika bra att passa på ;D 
haha

Ne nu ska jag väl ta och göra mig i ordning på något vis för att göra något av den här dagen med . :p



                                                                                

                  
                                   
     sandra ska förhoppningsvis med hon ochså ! :D hihi kommer bli en bra kväll det vet jag ;)








Postat av: sandraskoog89.blogg.se

Ja johanna vad tycker du om våran kväll :O

2008-03-27 ♥ 14:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances