baaaaajaas

image26



Inte jätte kul att jag ska sitta hemma bara , men jag kan inte åka på fest i kväll när jag inte kan prata det gåår inte.
Hade vi vart i gävle och förfestat med folka jag känner igen då hade de vart en annan sak för dom vet om att jag inte är helt fullkomligt galen. Men nytt folk tror nog det :p
Det hade jag gjort i alla fall !! haha ;p

<3 En annan kväll gumman ! Det lovar jag Men fan va tråkigt för hemma fest i sandviken hade vart skiit kul.!

Postat av: desirée

men är du nå söt eller ? ;D

2008-03-29 ♥ 11:08:21
Blogg: http://desireej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances