Visning i dag :)

Fyfan idag ska vi hålla på med visning hela dagen..
Elin ska gå för mig, och krillan med sin balklänning ;p
men jag måste ändå vara där hela jävla dagen, från nio till typ 8 i kväll
och sen är det bar runda ! :D det blir roligt i alla fall ;p
även om det blir lite kort om tid..
och sen i morgon ska vi åka på hemlig resa med våra lärare.. :p Ingen aning om vart, ganska självklart ;p haha
men hoppas det blir roligt i alla fall ;D

ne nu ska jag hasa mig tioll skolan och vara halv gring hela vägen!! ;)


haha jag och elin hade roligt igår ;p



                                                                                  
men ful i håret är jag än.. :/ skit saker !
                                     har aldrig varit missnöjd i hela mitt liv men nu när jag ska ta studenten och verkligen vill vara fin! ja då självklart förstör jag mitt eget hår! :/ ush på mig

Postat av: yazmina

svara gärna på dagens fråga i min blogg :)
ha en bra dag! :)

2008-06-03 ♥ 08:47:34
Blogg: http://yazmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances