Tjohoo

I lördags var jag ut med Sabina och Krillan :) Sandra var med i början av kvällen, men mådde dåligt och åkte hem.. :(
Men vi hade jävligt roligt i alla fall var ut på hangloos, ruskigt länge sen ! :D

              


I dag har jag jobbat, och sen mötte jag upp Desirée och Elin på köpis :D



På onsdag ska jag och min bejbi ut på Karma :D hihi
Skiit kul, för det var så jävla länge sen vi festade och hade roligt ihop ;)

Nu ska jag slappa hela kvällen och spela tv spel, köpte ett nytt bil spel idag ;p haha :D
Puss och kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances