Ledig..

Idag har jag vet ledig och enbart vart hemma och slappat hela dagen.
Var iväg en stund och körde för första gången på typ ett år! :p
Ganska tråkigt, men det funkar. Nu måste man börja plugga till körkort och se till att ta den där skiten :p
Fick startpacket i studentpresent :) en riktigt spark i baken, satt nu är det bara tuta och köra ;p

Kom precis hem från tant grön med, så lite har jag väl gjort ändå..
Var ner dit en stund med Sandra och Jennifer :) Satt och lyssnade på trubbaduren och myste.

Jag saknar min älskling jätte mycket! han kommer hem på torsdag, tråkigt för då börjar jag jobba och jobbar tills typ fredag nästa vecka! Sen sticker han ju typ iväg igen till stockholm och jobbar :/
Men jag får väl överleva utan honom ett par dagar till, tur säger jag att va bor i hop satt jag får sova och mysa när jag kommer hem från jobbet i alla fall..

jaja, nu ska jag lägga mig och titta på tv tills jag somnar. :p
Puss och kram ;)


  Miss you! <3


Sandra krya på dig för tusan! Vila nu i stället för att vara ute och ränna omkring ;) hihi Pussar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances