Hej hej

Nu var det ett tag sen jag skrev, har inte orkat.
Vi har haft så mycket annat mysigt för oss hela veckan :)
Jag är klar med princip Allt i skolan nu! Sen har vi suttit och grillat här ute i parken två kvällar,
druckit öl och umgåtts med folk, jätte mysigt :)

Jag har färgat håret en hel dag, jag har vart lite halv blond, skulle färga utväxt och göra slingor... men det gick åt helvete konstigt nog. det som brukar gå så bra.. så nu är jag brun hårig och missnöjd. men men.. Jag och erik har legat ute i solen och myst, sandra har vart här mycket trevligt trevligt! ;p ätit frukost ute i parken, och på muren, löst korsord ! ;p  haha Barn korsord dock mer kan vi inte med det var fan svårt nog ! :p

igår skulle vi titta på andré och co. när dom skulle spela på stolt och nykter i stigslund, men där fick man blåsa och ingen av oss kom inte.
inte ens dom som skulle spela! :/
Så jag och Emelie åkte tillbaka till stan, gick och satt oss på tant grön :) Myyys
sen gick vi till Olles, för vi kom in gratis så va fan .. :p
hade riktitgt trevligt ute igår faktigst mycket trevligare än på länge :) Det tackar jag för ^^



 i dag vill jag ut i det fina vädret :)

 och jag hoppas denna brud pallrar sig hit snart! ;p

 för min älskling sover, men jag är bara glad att han är hemma :D hihi    Love you bejb

Postat av: karro

hoppas du får en underbar dag! :D
kram

2008-06-01 ♥ 10:08:54
Postat av: Anonym

HAHA johanna stolt och nykter ;) vad bra du är ! ja jag kommer senare ;)

2008-06-01 ♥ 12:32:02
Blogg: http://sandraskoog89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances