Yeah .

Jo snart är det lov i alla fall :D
men har morgondagen och helgen kvar att göra praktik på, sen är jag leedig
Desirée är ju så gullig,
först menade hon på att eftersom vi inte kan gå ut på torsdagar i vanliga fall just nu pga praktiken,
så kan vi ju gå ut på torsdag.. och japp sure thing skit kul !
Sen på Fredan har vi pratat om Ekerö linjen på dan, eftersom vi är lediga ;)
Och på lördags kvällen ska Carro ha fest som hon vill att jag ska följa med på .

Så desirées Oöverträffliga förslag vart detta:

Ja men då kan vi ju gå ut på Torsdan,
åka Ekerö på Fredagmorgon skit fulla, Heela dan!
Sen festa hemma i stan på kvällen,
sova ut på lördan och åka till Carro senare och festa gärnet !! :D

Gullsnuttan min, klart jag ställer upp på dig! hahaha :p



I dag har jag vart på min praktik i alla fall.
Syr och donar med småbarnen på nynäs ^^
Men även lite äldre, faktigst ganska kul :)

I kväll verkar det som att jag får umgås med Erik för han är ledig :)
Får se vad det blir, är sugen på att göra något !

Postat av: desirée

gullig du är hjärtat ;D ska bli en kanon vecka de här ;) inte för att du ska mysa med erik idag, utan du ska ut med mig istället ohoooh! älskar dig! pussis

2008-02-21 ♥ 20:45:46
Blogg: http://desireej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances