Tjao

Gårdagen blev inte speciellt lugn, och i dag har jag vart hemma och myst :)
Erik var inte ledigt utan fick lov att åka in och jobba mitt i matlagning och bakning.
Så jag pratade med Desirée som kommit till gävle, ( Fast hon skulle ha praktik i järbo i dag )
och hon var självklart festsugen, satt jag hamnade med henne och Marre.
Vart ut på slick och hade det riktigt trevligt ! :)

Jenny och Alex kan skit på sig just nu. :p
Dom jävlarna bokade en sista minuten resa till tunisien i går och är antagligen framme vid det här laget !!
Skönt som fan för dom i alla fall :)

I kväll ska jag till Svarte med Desirée och Marre. Ska möta Krillan och co där, blir nog trevligt. Men nyktert för mig del. Erik jobbar i kväll som vanligt, men så är det . :) Älskar honom i alla fall ^^

Nepp nu ska jag göra mig i ordning lite tror jag . tjao ! ;D


image4



Du och jag gumman, vi kan ha kul som ingen annan ;D







Postat av: desirée

aaah men tack för den då!:P JÄVLA MASKBILD!:P

2008-02-22 ♥ 19:05:07
Blogg: http://desireej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances