Upp upp åh ivääg

Jag vill inte jobba nu...
Jag vill soova....
Men det blir ett mysigt sällskap vi ska servera nu hoppas jag i vart fall... Sen jobbar jag ihop med carro, Tack.
bara det att de tar inte slut sen, för då ska jag till nidarvoll och jobba kväll.. :/ och SEN ska jag till Frakken... fyfan
Jobbade på frakken igår med, och det var sjukt mycket folk! herre gud, jobbigt.
Säkert lika mycket ikväll om inte mer! Alla har ju fått lön nu.
Även jag :) Jag är överlycklig, haha ^^

Ne nu har jag inte tid. Länktar tills i morgon, då är jag ledig och ska soova! ! :)

Pusspuss




jo dit ska vi nu,.
födelsedagskalas idag :)  ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances