Trött!

Jag skulle kunna sova bort all min tid om jag ville det.. herre gud, de är så skönt att sova :)
Och nu har jag försökt att få tag på där jag kan göra pricktest. vilket är på hud vårdsmottagningen vet jag nu, och dom har bara telefontid mellan 10-11.30 Mån-Fre, roligt. När fan ska jag kunna passa in och komma ihåg den tiden? knappast. Men jag måste försöka.
Nu ska jag klä på mig, stirra argt in i kylen, sen gå till affären..
Börjar kl tre idag, så jag måste väl skynda mig lite i vart fall.


Mm, det är vi de- ute på julshopping :p


Det är så jäkla mysigt här just nu tycker jag :)
underbart, men jag länktar ändå hem lite,
:/





Alldeles framför ena gallerian, här bakom granen precis kan man hyra skridskor och åka! :)
Ser så jäkla mysigt ut, jag och erik o Carro har sagt länge nu att vi ska göra det men de har inte blivit av, jag är ju så jävla dålig på att åka så jag vet inte om jag vågar! men det är värkligen myspys :)





Nu ska jag ta och göra miig klar jag :)
Hade bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances