Tonfisk macka och te :)

Super, och nu har jag lagt in bilderna med.
väldigt blandat, men varsågod :)



Jag och Carro har vart på IKEA och handlat jul pynt :)
 haha våran söta julgran :)
Ingen bra bild.. ska ta mer bilder sen , va har faktigst fått det jätte mysigt! :)
 Jga har gjort flätor på Carro, som hon tydligen stolt ville visa upp ;)
haha, men hon blev snygg i håret dagen efter i vart fall ;p


Är det något jag ska tala om för er så är det detta!!
FYFAN VA UNDERBART DET ÄR MED EN RIKTIG VITER!!
jag struntar i om jag får frysa arslet av mig, det är så skönt. I stället för att gå med plask upp till knäna under vinterhalvåret..

  haha ;S

Dom har pyntat på stan :) jätte myspys!! :D


Vi var ner i går på stan och kikade runt, Erik hittade byxor och en tjocktröjja på Carlingsrean! skit snyggt och varmt.. jag hittade väl inte direkt något alls. vill handla jul klappar men måste vänta tills lönen!.



Nej nu måste jag göra mig klar så jag hinner till arbetet i tid :)
Hoppas ni mår bra allihopa!!
Puss och kram saknar er..

desirée!! Jag drömde om dig i natt... hihi Måste ringa och tala om drömmen sen, om att du hade fått din lilla bäbis , och massa annat! kanske ringer i mrogon om jag kommer ihåg och inte får tid i dag! pussis<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Johanna Frances - 89.01.06
GÄVLE VS NORGE

Designen ses bäst med
MOZILLA FIREXOX

BLOGLOVIN' ↓
follow me with

bloglovin

2010
Januari
Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


2009
Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December


2008
Januari Februari Mars April Maj
Juni Juli Augusti September
Oktober November December


RSS 2.0
JohannaFrances